OTS Red Castle
Forum Red Castle
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum OTS Red Castle Strona Główna
->
Skrypty itp.
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Nowy Red Castle
----------------
Błędy, skargi, problemy, itp.
Propozycje
Pochwały na temat Red Castle
Skrypty
Pochwały na temat Red Castle
O niebieskich migdałach...
Nasz OTS (Stary Red Castle)
----------------
Błędy, skargi, problemy, itp.
Propozycje
Mapy
Skrypty itp.
Pochwały na temat Red Castle
O niebieskich migdałach...
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
son_of_sillve
Wysłany: Wto 20:45, 15 Maj 2007
Temat postu: NPC Santa Claus
Święty Mikołaj wersja poprawiona.. może dla niektórych wyda się to głupie, ale nie daje już śmieci, tylko 70 cc
Wchodzimy do data/npc i tworzymy plik XML o nazwie Santa Claus.xml i wklejamy do niego to:
Kod:
<?xml version="1.0"?>
<npc name="Santa Claus" script="data/npc/scripts/santa.lua" access="3" lookdir="2">
<mana now="800" max="800"/>
<health now="200" max="200"/>
<look type="160" head="0" body="94" legs="0" feet="94"/>
</npc>
Potem wchodzimy do data/npc/scripts i robimy plik LUA o nazwie santa.lua i wklejamy to:
Kod:
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Merry Christmas!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)
if ((string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)')) and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Merry Christmas ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = cid
talk_start = os.clock()
end
if string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! Please wait.')
end
if string.find(msg, '(%a*)present(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
present = getPlayerStorageValue(cid,2601)
if present == -1 then
buy(cid,item,1,0)
setPlayerStorageValue(cid,2160,70)
end
if present == 1 then
selfSay('Sorry, I dont have more presents for you.')
end
end
if string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Merry Christmas!')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 3 then
selfSay('Merry Christmas!')
focus = 0
end
end
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,25)
if randmove == 1 then
nx = cx + 1
end
if randmove == 2 then
nx = cx - 1
end
if randmove == 3 then
ny = cy + 1
end
if randmove == 4 then
ny = cy - 1
end
if randmove >= 5 then
nx = cx
ny = cy
end
moveToPosition(nx, ny, cz)
--summons = 30
--summons2 = 30
end
if focus > 0 then
rand = math.random(1,6)
if rand == 1 then
item = 2969
elseif rand == 2 then
item = 2973
elseif rand == 3 then
item = 2981
elseif rand == 4 then
item = 3520
elseif rand == 5 then
item = 2930
else
item = 3524
end
end
if focus == 0 then
randsay = math.random(1,75)
if randsay == 1 then
selfSay('Hmmhmm...')
end
if randsay == 2 then
selfSay('Hoho...')
end
end
end
nie pamiętałem ID crystali więc napisałem 2601... oby to było to ;P
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin