OTS Red Castle
Forum Red Castle
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum OTS Red Castle Strona Główna
->
Skrypty itp.
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Nowy Red Castle
----------------
Błędy, skargi, problemy, itp.
Propozycje
Pochwały na temat Red Castle
Skrypty
Pochwały na temat Red Castle
O niebieskich migdałach...
Nasz OTS (Stary Red Castle)
----------------
Błędy, skargi, problemy, itp.
Propozycje
Mapy
Skrypty itp.
Pochwały na temat Red Castle
O niebieskich migdałach...
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
son_of_sillve
Wysłany: Wto 9:28, 15 Maj 2007
Temat postu: Skrypt na sklejacza run
7.6 version :
Dziala to tak iz : na 1 pozycji kladziemy 5x runa (bylejakiego) i na drugiej pozycji drugi runek tego samego rodzaju 5x. Przelaczamy i otrzymujemy 10x runa, zamiast 2 runek 5x mamy 1 10x.
1.Do actions.xml dodajemy linijke (jak macie uniqua na mapie to inne)
Kod:
<action uniqueid="6999" script="sklejacz.lua" />
2. Robimy plik sklejacz.lua i do niego wklejamy
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 6999 then
rune1pos = {x=127, y=58, z=6, stackpos=1}
rune1 = getThingfromPos(rune1pos)
rune2pos = {x=129, y=58, z=6, stackpos=1}
rune2 = getThingfromPos(rune2pos)
if (item.itemid == 1945) then
if (rune1.itemid >= 2261 and rune1.itemid <= 2316) then
if (getPlayerMana(cid) < 20) then
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "You need 20 mana to perform this merge this.")
else
if (rune1.itemid == rune2.itemid) then
doPlayerAddMana(cid, -20)
rune1x = rune1.type
rune2x = rune2.type
runetotal = rune1x + rune2x
if (runetotal <= 200) then
newrune1 = runetotal
newrune2 = 0
else
newrune1 = 200
newrune2 = runetotal-200
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "The new merged rune can not have more than 200 charges. One full rune will be made and one with restoring charges.")
end
if (newrune1 > 0) then
doCreateItem(rune1.itemid, newrune1, rune1pos)
end
if (newrune2 > 0) then
doCreateItem(rune1.itemid, newrune2, rune2pos)
end
doRemoveItem(rune1.uid, rune1.type)
doRemoveItem(rune2.uid, rune2.type)
doSendMagicEffect(rune1pos, 11)
doSendMagicEffect(rune2pos, 11)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), 14)
doTransformItem(item.uid, item.itemid + 1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Runes missmatch. Put two runes of the same type on each basin.")
end
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "You can only merge runes together.")
end
elseif (item.itemid == 1946) then
doTransformItem(item.uid, item.itemid - 1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Sorry, not possible.")
end
end
end
3. Robimy na mapie co trzeba: obydwie pozycje i switcha dajemy uniqua jakiego podalismy
Modyfikujemy
Kod:
rune1pos = {x=127, y=58, z=6, stackpos=1}
Zmieniamy na swoja pozycje 1 runy
Kod:
rune2pos = {x=129, y=58, z=6, stackpos=1}
Zmieniamy na swoja pozycje 2 runy
Kod:
if (getPlayerMana(cid) < 20) then
Tu mozemy zmienic ile many ciagnie sklejanie.
Oczywiscie mozecie sobie zmienic rowniez magic efekty.
Pare ssow.
http://img478.imageshack.us/img478/7651/19jd.jpg
http://img469.imageshack.us/img469/6595/23wa.jpg
http://img391.imageshack.us/img391/3177/34cf.jpg
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin